Operations Officer 1 (SO – Assistant Mgr.) 1 อัตรา
คุณสมบัติเพิ่มเติม
- Bachelor’s Degree in Business Admin., Marketing, finance & Accounting, Law.
- At least 5 – 7 years of relevant working experience, preferably in banking, non-bank and/or financial BD/marketing support, customer service, call center, back office operations with control awareness experience.
- Driven by high performance standards, always expanding his/her business operations and controller tools, insights and techniques.
- Analytical skills for identifying areas for alert and monitoring in pro-active working approach.
- Able to work under pressure, deliver results and strictly follow deadlines.
- Independent as well as a team player.
- Must be well versed in MS Excel, Word, and PowerPoint.
- Good spoken and written English communication skill is a big plus.
หน้าที่
- Routine conduct all day-to-day operational tasks of Business Partner & Merchant admin. & management and Customer Service support.
- Working, cooperate, and correspondence with Business Partner, Merchant, Outsource Service Provider administration and support.
- Support management and other units to provide quality and timeliness services.
สวัสดิการ
- ประกันสุขภาพ
- สิทธิการเบิกค่าทันตกรรม
- ทำงานสัปดาห์ละ 5 วัน
- ค่าทำงานล่วงเวลา
- ค่าใช้จ่ายในการเดินทาง
- ประกันสังคม
- เงินช่วยเหลือฌาปนกิจ
รับสมัครงานผ่านทาง E-mail
- augchara@isp-thailand.com
- narumol@isp-thailand.com
ข้อมูลติดต่อ
- คุณอัจฉรา โทร 02-033-0999 ต่อ 9843
- คุณนฤมล โทร 02-033-0999 ต่อ 9841